مشکل گم شدن کارتریج در پرینترهای لیزری
تاریخ : چهار شنبه 11 بهمن 1402
نویسنده : javid


بسیاری از کاربران پرینترهای لیزری آوافرهنگ فکر می کنند که مشکل ایجاد خطوط کارتریج در صفحات چاپ شده، مشکل چاپگر HP است و گاهی برای حل آن از یک متخصص یا پشتیبانی چاپگر کمک می گیرند. اما با مطالعه این مقاله و انجام بررسی های اولیه می توانید بسیاری از این مشکلات را برطرف یا برطرف کنید یا بسته به نوع خطا چاپگر را تعمیر کنید.

چگونه علت رگه ها را در پرینترهای لیزری پیدا کنیم؟

چند راه حل ساده برای رفع خطوط عمودی چاپ شده روی چاپگر HP

1- سریع ترین و منطقی ترین راه حل مشکل جریان کارتریج در پرینتر لیزری تعویض کارتریج اچ پی با کارتریج جدید بدون مشکل است زیرا با آن می توانید خطوط ایجاد شده را به راحتی حذف کرده و صفحات تمیز را چاپ کنید. انجام دهید.

این قطعا به شما این فرصت را می دهد که در صورت داشتن زمان بیشتر، خطای کارتریج را به طور جداگانه برطرف کنید.

2- اگر تا به حال اقدام به شارژ کارتریج تونر و تعمیر آن کرده اید، بهتر است درام موجود در کارتریج تونر را ارزیابی کنید زیرا ممکن است خط و خش روی درام باعث ایجاد خطوط گیج کننده در صفحه چاپ شده شود.

در صورت لزوم استفاده از محصولات اصلی یا نمونه های مشابه با کیفیت خوب توصیه می شود.

3- داخل کارتریج یک استوانه مخصوص آهنربایی معروف به آهنربا وجود دارد که وظیفه انتقال پودر و تونر از مخزن به خروجی کارتریج را دارد. بنابراین، هر گونه خرابی یا ضعیف شدن قدرت آهنربا ممکن است باعث شود پودر و تونر به اندازه کافی از کارتریج خارج نشود و در نتیجه تصاویر تیره یا خطوط سفید ایجاد شود.

قطعات نصب شده در کارتریج به مدت طولانی طراحی و تولید می شوند و لازم است در هر بار عرضه کارتریج، قطعات داخلی کارتریج تعویض شوند.

4- یک کارت فلزی نازک در کارتریج که به سوزن طبی معروف است وظیفه تنظیم مقدار پودر یا تونر از طریق درام را تا حدی بر عهده دارد. این تیغه به شدت آسیب دیده است، اما هر گونه آسیبی که به آن وارد شود می تواند باعث ایجاد خراش در هنگام چاپ صفحات چاپ شده شود. بنابراین، اگر تصمیم به تعمیر کارتریج دارید، بهتر است از چاقوی داخلی یا Dr. به بلید نگاه کن




|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید